ارائه ی انواع تور کیش - تفریحات کیش

ارائه انواع تور کیش - اجاره خودرو در کیش - تخفیف تفریحات کیش - اجاره سوئیت ارزان

ارائه ی انواع تور کیش - تفریحات کیش

ارائه انواع تور کیش - اجاره خودرو در کیش - تخفیف تفریحات کیش - اجاره سوئیت ارزان

۴ مطلب در فروردين ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

کشتی یونانی

کشتی یونانی از دیدنی های جزیره کیش

این کشتی بخار در سال ۱۹۶۰ در یکی از سواحل زیبای ایران به گل نشسته است.

در آب‌های کم عمق ساحل جزیره کیش در ایران، لاشه‌ی شبح‌مانند یک کشتی بخار به گل نشسته است؛ این کشتی از سال ۱۹۶۶ در این ساحل جا گرفته و احتمالا دیگر هرگز هم خارج نخواهد شد.

بدنه‌ زنگ‌زده‌ این کشتی که به «کشتی یونانی» معروف است در واقع بقایای یک کشتی باری است که قبلا نام آن خولا اف بوده است.

این کشتی در سال ۱۹۴۳ در اسکاتلند ساخته شده و نامش امپایر ترامپت (Empire Trumpet) بوده است و در طی سال‌های فعالیتش در سراسر آب‌های جهان سفر کرده، صاحب‌های آن تغییر کرده و به همین ترتیب اسامی متفاوتی داشته است.

آخرین مالک آن در سال ۱۹۶۶ یونان بوده و به همین دلیل است که بعد از به گل نشستن به آن کشتی یونانی گفته شد.

در سال ۱۹۶۶، خولا اف در سواحل کیش به گل نشست و با وجود تلاش‌های بسیار برای بیرون کشیدن آن، برای همیشه در آن جا ماند. جالب اینجاست که این کشتی در راه رفتن به یونان بود که به گل نشست. گفته می‌شود صاحبان کشتی وقتی از بیرون کشیدن کشتی ناامید شدن آن را آتش زدند تا غرق شود.

البته نمی‌توان به قطعیت گفت که این موضوع صحت دارد یا نه ، زیرا مرور زمان و زنگ‌زدگی بخش‌های زیادی از کشتی را از بین برده است. اما باز هم چیزی از زیبایی این کشتی کاسته نشده و تبدیل به یکی از دیدنی های کیش شده است.

کشتی یونانی در کیش

نیروی محرکه کشتی یونانی

امپایر ترامپت ۹ کوره شیاردار با محفظه‌های کوره ترکیبی ۱۵ مترمربعی بود که سه دیگ ۲۲۰ لیتری با سطح گرمایش ترکیبی ۶۷۳ مترمربعی را گرم می‌کرد.

دیگ‌های بخار موتور سه‌گانه‌ی کشتی را که دارای سیلندرهای ۲۴٫۵، ۹۹ و ۱۸۰ سانتیمتری به کار می‌انداختند. این موتور توسط David Rowan & Co Ltd از گلاسکو ساخته شده است.

فعالیت های کشتی یونانی

اولین مالک امپایر ترامپت، وزارت جنگ بریتانیا بود که مدیریت آن را در سال ۱۹۴۳ به Larrinaga Steam Ship Co و سپس در سال ۱۹۴۵به T & J Harrison Co دارد. کشتی از سال ۱۹۴۳ تا ۱۹۴۶ به دولت آفریقای جنوبی اعطا شده بود. در سال ۱۹۴۶، شرکت Charente Steam Ship Co آن را خریداری و نام Naturalist گذاشت و همچنان تحت مدیریت با T & J Harrison باقی گذاشت.

در سال ۱۹۵۹ شرکت Lloyd & Co Ltd خرمشهر آن را خریداری و آن را کوروش ایرانی نامگذاری کرد و مدیریت آن را به BAshworth and Co واگذار کرد. در سال ۱۹۶۵ خطوط کشتیرانی ایران خرمشهر آن را خرید و نامش را همدان گذاشت.

در سال ۱۹۶۶، P.J. Frangoulis و A.I. Cliafas یونان این کشتی را خرید و خولا اف نامید.

تخریب کشتی یونانی

خولا اف در ۲۵ جولای ۱۹۶۶، در ساحل جنوب غربی کیش در خلیج فارس در موقعیت ۲۶°۳۱′۳۴.۱۳″N ۵۳°۵۴′۲۹.۱۱″E معادل ۲۶°۳۱′۳۴.۱۳″N ۵۳°۵۴′۲۹.۱۱″E به گل نشست.

تلاش‌های زیادی برای به بازگرداندن دوباره کشتی به آن انجام شد اما هیچ‌کدام موفقیت‌آمیز نبود. شرکت بیمه خولا اف خسارت به گل نشستن کشتی را پرداخت کرد و کشتی از آن زمان در آنجا باقی ماند و به مرور زمان تخریب شد.

این کشتی به یکی از جاذبه‌های گردشگری برای مسافران و گردشگرانی که با تور کیش به این جزیره سفر می کنند تبدیل شده است و هنگام غروب آفتاب منظره‌ی زیبایی ایجاد می‌کند.

  • نرگس رحیمی
  • ۰
  • ۰

جزیره کیش معروف به مروارید خلیج فارس، با جاذبه های گردشگری خود همواره گردشگران و مسافران زیادی را از ایران و سایر کشور های جهان به سمت خود جذب کرده است. جزیره کیش در کنار جاذبه های دیدنی خود به جزیره ورزش های متنوع نیز معروف است . یکی از دیدنی های کیشمجموعه ورزشی دهکده المپیک کیش می باشد که در کنار کاریز کیش و میدان المپیک قرار گرفته است.

اگر مسافران و گردشگران علاقه مند به ورزش ، می توانند در کنار برنامه های تفریحی و گردشگری تور کیش خود، از ورزش کردن در مجموعه ورزشی المپیک کیش بهره مند شوند . مجموعه ورزشی دهکده المپیک کیش دارای چندین سالن و بهترین امکانات ورزشی می باشد و همواره میزبان ملی پوشان و بازیکنان خارجی بوده است.

دهکده المپیک کیش دارای یک زمین فوتبال بزرگ و دو زمین فوتبال چمن مصنوعی کوچک ، چند زمین مخصوص تنیس، سالن مخصوص پینگ پونگ ، زمین اسکواش، سالن بدنسازی به همراه استخر مجهز به سونا و جکوزی ، سالن های چند منظوره برای ورزش های بسکتبال ، والیبال ، هندبال ، فوتبال ، کشتی ، تکواندو ، جودو، کاراته و شترنج تشکیل شده است.

بخش های دهکده المپیک کیش

 

مجموعه ورزشی المپیک کیش

میدان سوار کاری دهکده المپیک کیش

اگر علاقه مند به سوارکاری هستید، می توانید ازسوارکاری در مجموعه المپیک کیش لذت ببرید. این مجموعه به مساحت 6000 متر مربع دارای مانژ تمرینی ، اسطبل و کلینیک دامپزشکی میباشد.

سالن تیر اندازی و سالن غدیر

این سالن به مساحت 3500 متر و سی سیبل تمرینی دارای بهترین لوازم و تجهیزات تیراندازی با کمان می باشد. سالن غدیر نیز مناسب برای ورزش های کشتی، رزمی، بوکس و ورزش های زوررخانه ای با 1800 متر مربع فضا می باشد.

 

مجموعه ورزشی المپیک کیش

استخر سرپوشیده دهکده المپیک کیش

مجموعه دهکده المپیک کیش با مساحت 3000 متر مربع دارای استخر سرپوشیده ، سونای خشک و بخار ، حوضچه آبسرد تشکیل شده است. شما بعد از گشت و گذار در کیش میتوانید به این مجموعه بروید و از محیط آرام آن نهایت لذت را ببرید.

سالن اسکواش دهکده المپیک کیش

ورزش اسکواش یک ورزش مفرح است که می توانید درسفر به جزیره کیش تجربه کنید. سالن اسکواش مجموعه المپیک کیش دارای یک سالن برای آقایان با سه کورت و مساحت کلی 800 مترمربع و یک سالن مخصوص بانوان با دو کورت و به مساحت کلی 600 مترمربع می باشد.

مجموعه تنیس دهکده المپیک کیش

علاقه مندان به ورزش تنیس میتوانید ازهشت زمین تنیس ، چهار زمین هارد کورت و دو زمین ویژه بانوان در فضایی به وسعت 12000 مترمربع وقع در مجموعه دهکده المپیک کیش استفاده کنید. همچنین این مجموعه دارای امکانات مناسب و بروز است و چندین بار میزبان مسابقات جهانی فیوچرز با حضور 20 کشور بوده است.

سالن کشتی و تکواندو دهکده المپیک کیش

سالن کشتی مجموعه  دهکده المپیک کیش همواره میزبان اردوهای تیم ملی و رقابت های کشتی داخلی بوده است. در حال حاضر هم تیم کشتی جوانان ایران در آن مشغول به تمرین هستند. سالن تکواندو این مجموعه با داشتن مربیان متخصص و کارآمد همه ساله میزبان اردوی تیم ملی تکواندو ایران است و شهرت آن موجب شده است تا افراد زیادی برای آموزش به این مجموعه مراجعه کنند.

استادیوم فوتبال دهکده المپیک کیش

این زمین بزرگترین زمین فوتبال کیش می باشد که در میدان المپیک کیش واقع شده است. مساحت آن 20000 متر مربع و دارای ظرفیت 8000 نفر می باشد و همه ساله میزبان اردوهای داخلی تیم ملی می باشد. زمین فوتبال کوچکتری نیز در کنار آن قرار گرفته است که مساحت آن 4000 متر مربع می باشد و مخصوص برگزاری کلاس های فوتبال می باشد. زمین چمنی به مساحت 2000 متر نیز مخصوص مسابقات فوتسال جزیره کیش در کنار دو زمین فوتبال دیگر در نظر گرفته شده است.


  • نرگس رحیمی
  • ۰
  • ۰

اگر با تور کیش به این جزیره سفرمی کنید ، نگران اقامت خود نباشید. شما در جزیره کیش در کنار طبیعت زیبا ، سوئیت و هتل های لوکس با هر هزینه ای ، می توانید اقامتی راحت و مطمئن در سفر خود داشته باشید.
یکی از این گزینه ها میتواند هتل پارمیدا کیش باشد.

هتل پارمیدا کیش در اسفند ماه ۱۳۹۳ راه اندازی شد. این هتل ۵ ستاره لوکس و نوساز اقامتی با شکوه و به یاد ماندنی برای مهمانان خود عرضه می کند.این هتل در نزدیکی مرکز تجاری کیش و روبه روی پارک شهر ساخته شده است.
هتل پارمیدا با اتاق های زیبا و لوکس و امکانات کامل رفاهی و کارکنان آموزش دیده ومجرب میزبان مسافران و گردشگران می باشد.

هتل پارمیدا کیش

امکانات هتل پارمیدا کیش

موقعیت مکانی هتل پارمیدا به گونه ای است که دسترسی به مراکز خرید از جمله جواهر ، زیتون و مرجان به آسانی امکان پذیر می باشد.

همچنین با اقامت دراین هتل دسترسی به مراکز تفریحی و پلاژ اقایان و بانوان و ساحل مرجان با چند دقیقه پیاده روی برای گردشگران به آسانی مهیا می باشد.

ازامکانات تفریحی در هتل پارمیدا میتوان به دوچرخه، اسکوتر و ماشین های الکتریکی اشاره کرد که درمحوطه هتل ارائه می شوند. بنابراین، شرایط فوق العاده ای برای سرگرمی مخصوصا برای کودکان درهتل وجود دارد.

سفر شیرین شما به کیش می تواند با غذاهای محبوب رستوران های این هتل تکمیل شود.

هتل پارمیدا کیش

گردشگران می توانند در رستوران باباقدرت درهتل پارمیدا ،غذاهای لذیذ ایرانی همراه با موزیک زنده را نوش جان کنند.

این هتل همچنین دارای یک باغچه سرای سنتی با فضای قدیمی و اصیل ، غذاهای سنتی همراه با چای وقلیان ارائه میدهند.

درکافی شاپ هتل پارمیدا نیز با انواع دسرهای خوشمزه و نوشیدنی متنوع و بستنی ها میتوانید لحظات خوبی را تجربه کنید.

در نهایت، با اقامت در هتل پارمیدا، می توانید خاطرات سفرهای خود را در استودیوی عکاسی هتل ثبت کنید.
از امکانات ویژه هتل پارمیدا میتوان به اجاره خودرو در کیش اشاره کرد .گردشگران میتوانند با اجاره خودرو به هر نقطه از جزیره که بخواهند سفر کنند.

این هتل با برگزاری تور بازی های آبی و سافاری در کیش برنامه های تفریحی مناسبی برای مسافرانی که در این هتل اقامت دارند ، تدارک دیده است.

مجموعه ورزشی هتل پارمیدا شامل استخر ، سونا ، سالن ماساژ و اسپا در محیطی استاندارد و تمیز پذیرا ی مسافرین عزیز می باشد.

امکانات دیگر این هتل شامل ترانسفر فرودگاهی ، خدمات CIP (تشریفات ویژه)، سالن همایش و کنفرانس می باشد.

هتل پارمیدا یکی از بهترین هتلهای جزیره کیش است که با ارائه بهترین خدمات توسط پرسنل آموزش دیده می تواند اقامتی به یاد ماندنی را برای شما رقم بزند.

  • نرگس رحیمی
  • ۰
  • ۰

اگر برای تعطیلات خود با تور کیش به مروارید خلیج فارس سفر می کنید و قصد دارید در یک هتل لوکس در کیش اقامت داشته باشید، هتل 5 ستاره ایران یکی از بهترین گزینه ها می تواند باشد.

این هتل در میدان امیر کبیر کیش با سرمایه گذاری بیش از 55 میلیون تومان در مرداد ماه سال 1393 افتتاح شد هتل ایران کیش دارای 7 طبقه با دو برج جداگانه با معماری منحصر به فرد و خاص ساخته شده است که در طبقه همکف و طبقه چهار باهم مرتبط هستند.این هتل دارای 130 باب اتاق و سوئیت با مبلمان شیک و امکانات کامل رفاهی می باشد که اتاق های شمالی با چشم انداز رو به دریا و اتاق های جنوبی با چشم انداز زیبای جزیره کیش و پارک بزرگ شهر می باشند.

هتل ایران کیش 

این هتل یکی از چند هتل هوشمند در جزیره کیش با پوشش کامل اینترنت بی سیم در تمام سوئیت ها و اتاق ها است. این هتل دارای یک سیستم هوشمند است و به بهترین سیستم تهویه مطبوع و خنک کننده مجهز شده است. هتل ایران تنها هتل در این جزیره است که از نسل جدید سیستم های تهویه مطبوع و خنک کننده بهره می برد.

 

امکانات هتل ایران کیش

هتل ایران کیش 

هتل ایران در کیش دارای رستوران رو باز با بهترین غذاهای ایرانی و فرنگی آماده ارایه بهترین سرویس برای مسافران و گردشگران می باشد. این هتل دارای کافی شاپ زیبا با انواع دسرها و نوشیدنی های خوشمزه از مسافرانی که در این هتل اقامت دارند ، پذیرایی میکند. همچنین هتل ایران دارای مجموعه ورزشی مجهز که شامل سالن بدنسازی ، استخر ، جکوزی می باشد و  مسافرین علاقمند به فعالیت های ورزشی  میتوانند از امکانات این مجموعه لذت ببرند. از امکانات دیگر این هتل لوکس میتوان به سالن های همایش ، خشکشویی شبانه روزی ،استقبال فرودگاهی و صندوق امانات اختصاصی اشاره کرد.

با توجه به موقعیت عالی هتل ایران و نزدیکی این هتل به مراکز خرید مانند مرکز خرید ساینا 2، مرکز خرید مروارید ورویا مال مسافرین میتوانند به راحتی از این مراکز خرید خود را انجام دهند. با اقامت در این هتل میتوانید برای گردش و تفریح با چند دقیقه پیاده روی به اسکله تفریحی کیش و کارتینگ کیش بروید و لحظات خوبی در آنجا سپری کنید. در هتل ایران همچنین مسافران می توانند با اجاره خودرو در کیش (خودرو بدون راننده) از تمام جاذبه های گردشگری در کیش استفاده کنند.

میتوانید برای اقامت در هتل ایران به صورت آنلاین اقدام کنید و از تخفیف تفریحات کیش استفاده کنید. کارکنان هتل ایران به خوبی آموزش دیده اند که خدمات هتل را به گردشگران و مسافران محترم به بهترین شکل عرضه کنند.


  • نرگس رحیمی