ارائه ی انواع تور کیش - تفریحات کیش

ارائه انواع تور کیش - اجاره خودرو در کیش - تخفیف تفریحات کیش - اجاره سوئیت ارزان

ارائه ی انواع تور کیش - تفریحات کیش

ارائه انواع تور کیش - اجاره خودرو در کیش - تخفیف تفریحات کیش - اجاره سوئیت ارزان

  • ۰
  • ۰
تفریحات در جزیره کیش

تفریحات و سرگرمی های جزیره کیش

در ادامه مقاله قبل در اینجا هم به سرگرمی و تفریحات جذاب که میتوانید در سفر به جزیره کیش با تور کیش تجربه کنید ، میپردازیم.

پارک دلفین

تفریحات در جزیره کیش

پارک دلفین یا دلفیناریوم، یکی از مهمترین دیدنی های کیش است. این مکان را قطعا “باید ببینید” و من مطمئن هستم که حتما لذت خواهید برد. همچنین پارک دلفین کیش ، یک پارک پرنده دارد که ممکن است برای آن دسته از افرادی که فوبیای پرنده ندارند لذت بخش باشد.

به هر حال اجازه دهید به پارک دلفین بازگردیم، من شخصا دلفین ها را دوست دارم، من فکر می کنم آنها شگفت انگیز و باهوش هستند، دو ویژگی که در انسان ها و حیوانات از آن لذت می برم را دارا می باشند.

(نمایش دلفین)

این پارک ۱۰۰ هکتاری در بخش های جنوبی جزیره کیش واقع شده است. این پارک اولین و تنها پارک دلفین ایران است. من برای اولین بار وقتی که ۱۱ ساله بودم از پارک دیدن کردم، به سختی می توانستم چشم هایم را از صحنه ای که در آن دلفین ها مشغول اجرای نمایش بودند، بردارم.
نمی توانم توضیح دهم که چقدر این حیوانات زیبا هستند، و اینکه تا چه حد نمایش آنها درخشان و سرگرم کننده بود. بسیاری از شما ممکن است فکر کنید که این بیشتر برای بچه های کوچک جذاب است اما مطمئنا اینگونه نیست، من کاملا مطمئن هستم که برای همه گردشگران فوق العاده سرگرم کننده است و یک تفریح کاملا متفاوت در مقایسه با دیگر منابع سرگرمی خواهد بود.

تفریحات در جزیره کیش

نقاشی هایی از دلفین کشیده می شود، و بعد از اجرا در حراج فروخته می شود. علاوه بر دلفین ها، فوک های دریایی نیز نمایش هایی را اجرا می کنند که آنها نیز بسیار زیبا هستند، ولی نه به اندازه دلفین ها. و پنگوئن ها را داشتم فراموش می کردم؛ من به طور جدی همه چیز راجع به پنگوئن ها را دوست دارم، آنها خیلی دوست داشتنی و سزاوار ستایش هستند.

(اجرای فوک های دریایی)

به هر حال، نمایش بیش از یک ساعت طول می کشد، پس از نمایش دلفین ها شما به سمت پارک پرنده و بقیه بخش های مجموعه هدایت می شوید. بلیط ورودی حدود ۹۰ هزار تومان به ازای هر نفر است. این مکان قطعا ارزش دیدن را دارد، مطمئن شوید که قبلا تماس بگیرید و از زمان های نمایش مطلع شوید. در تابستان آنها تقریبا هر روز نمایش خواهند داشت، من شک دارم که در طول زمستان نیز چنین باشد، بنابراین از قبل تماس گرفته ،مطمئن شوید و برنامه ریزی کنید.

کشتی یونانی

تفریحات در جزیره کیش

کیش بر خلاف اغلب نقاط ایران، مکانی تاریخی نیست. هر شهر دیگری در ایران بسیار غنی از فرهنگ و تاریخ است، اما کیش اینگونه نیست. اگرچه یکی از مهمترین نقاط دیدنی آن و یکی از مهمترین نمادهای جزیره کیش، مطمئنا کشتی یونانی متروکه در یکی از سواحل کیش است.

این کشتی که توسط یک مرد به نام ویلیام هامیلتون در اسکاتلند ساخته شده بود، هم اکنون در اختیار ایرانیان است و آخرین مالک این کشتی نیز یک مرد یونانی بود، از این رو نام کشتی را اینگونه انتخاب کرده اند.

این کشتی در روز ۲۲ ماه ژوئن، در سال ۱۹۶۶ به گل نشست. بسیاری از مردان سعی داشتند آن را بیرون آورده و دوباره به حرکت دربیاورند، اما تلاشهایشان بی فایده بود. آنها به طور جدی برای ۸۰ روز به طور مستقیم تلاش کردند و باز هم موفق نشدند. آنها در نهایت ناامید شده و کشتی را ترک کردند.

کشتی به دلیل گذشت زمان به طور کامل خراب شده است و پیش بینی شده است که در سال های آینده به طور کامل از بین می رود. با این وجود یکی از جاذبه های اصلی کیش و نقطه رمانتیک جزیره به حساب می آید، بسیاری از مردم در هنگام غروب خورشید به نزدیکی کشتی یونانی می آیند و در مقابل این کشتی بزرگ قرار می گیرند.

(کشتی یونانی در غروب خورشید)

ساحل یونانی یک پارک ساحلی به مساحت ۶۰،۰۰۰ مترمربع است که شامل بسیاری از امکانات، مانند آمفی تئاتر، کافی شاپ ها، رستوران ها، بادبادک و دوچرخه سواری است.

امیدوارم که از خواندن این مقاله لذت برده باشید و بتوانید برای تور کیش خود و لذت بردن از همه سرگرمی های جزیره برنامه ریزی کنید و حتما به جزیره کیش سفر کنید .

  • ۹۷/۰۴/۲۶
  • نرگس رحیمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی