ارائه ی انواع تور کیش - تفریحات کیش

ارائه انواع تور کیش - اجاره خودرو در کیش - تخفیف تفریحات کیش - اجاره سوئیت ارزان

ارائه ی انواع تور کیش - تفریحات کیش

ارائه انواع تور کیش - اجاره خودرو در کیش - تخفیف تفریحات کیش - اجاره سوئیت ارزان

  • ۰
  • ۰

جزیره کیش را بیشتر بشناسید

در ادامه مقاله قبلی در این قسمت هم به بخش دیگری از دانستنی هایی در مورد جزیره کیش می پردازیم . اگر میخواهید با تور کیش به این جزیره سفرکنید می توانید با مطالعه این مقالات می توانید اطلاعات بیشتری در مورد تفریحات و جاذبه ها ی گردشگری کیش بدست بیاورید.

سواحل جزیره کیش
خاک مرجانی نقره گون جزیره کیش در زیر نور خورشید درخشان مانند مروارید است. این یک پدیده نادر، برای سواحلی است که با ماسه های خاکستری پوشیده شده اند. در نزدیکی ساحل، دریا شفاف است و کف دریا را می توان به راحتی مشاهده کرد.

جاده دنیا

دانستنی های جزیره کیش

جاده دنیا (جاده جهانی) یک مسیر کمربندی در اطراف جزیره کیش است. در امتداد جاده، ۲۵ قطعه زمین به ۲۵ استان کشور اختصاص داده شده است تا آنها محصولات هنری و صنایع دستی خود را در آنجا به نمایش بگذارند.

بعضی از غرفه ها نیز به کشورهای خارجی در طرف دیگر جاده اختصاص داده شده اند، به طوری که هر استان در کنار خود یک کشور همسایه خارجی دارد.

 آکواریوم

دانستنی های جزیره کیش

ساختمان آکواریوم در قسمت شرقی جزیره در ساختمان کانون هنر واقع شده است. آکواریوم دارای انواع مختلفی از ماهی ها و آبزیان است. برای کسانی که مایل به شیرجه رفتن به دریا و تماشای زیبایی های جهان در زیر آب هستند، می توانند یک تجربه به یاد ماندنی از بازدید آکواریوم کیش داشته باشند.

 حور هات (کلبه خورشید)

دانستنی های جزیره کیش

حور هات ترکیبی از انرژی های کمتر استفاده شده طبیعت است. برخی از دستگاه های خورشیدی، آب نمک داری را که به سطح دریا می آیند با استفاده از فشار باد تصفیه می کنند.

نمایشگاه خزندگان

دانستنی های جزیره کیش

این نمایشگاه شامل بیش از ۱۰۰ گونه از مارها از قبیل بوا، پایتونهای آفریقا و آمازون، تمساح ایگوانا ماداگاسکار، عقرب سیاه امپراتور آفریقا، مار پرنده تایلند، عنکبوت پرنده و عنکبوت برزیلی است.

به منظور بازدید از نمایشگاه، علاقه مندان باید به مرکز هنری در جنوب پارک گازلس مراجعه کنند.

 مجموعه تاکسیدرمی Taxidermy

دانستنی های جزیره کیش

تاکسیدرمی هنر آماده سازی، نگهداری و نصب پوست حیوانات است، به طوری که آنها به طور واقعی ظاهر شوند. یک کارگاه آموزشی در دانشگاه کیش وجود دارد که پرندگان مومیایی شده، خزندگان و حیوانات دریایی خلیج فارس را نشان می دهد.

 دیدار با مردم محلی

جامعه شناسان می توانند با افراد محلی بومی و قومی کیش در منطقه صفین دیدار کنند و با شیوه زندگی آنها آشنا شوند. مردم قدیمی کیش به هر دو زبان فارسی و عربی صحبت می کنند و اغلب لباس محلی بر تن دارند.

 مساجد کیش

دانستنی های جزیره کیش

کیش هفت مسجد و حسینیه (مراکز اسلامی اختصاص داده شده به عزاداری شهادت امام حسین (ع)) دارد. بزرگترین مساجد کیش شامل مسجد امیر، خاتم النبیا و نور است.

مسجد امیر یکی از قدیمی ترین بناهای تاریخی جزیره کیش است که در اوایل سال ۱۹۹۱ توسط سازمان میراث ملی تعمیر و مرمت شد.

بهتر است  قبل از اینکه برای سفر به این جزیره برنامه ریزی کنید اطلاعات و دانستی های خود را در مورد کیش بروز کنید تا بتوانید از تمام دیدنی های کیش استفاده کنید.

مقاله قبل رابخوانید و در مقاله بعدی نیز همراه ما باشید.

دانستنی هایی جزیره کیش (بخش اول) )

  • ۹۷/۰۵/۰۸
  • نرگس رحیمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی