ارائه ی انواع تور کیش - تفریحات کیش

ارائه انواع تور کیش - اجاره خودرو در کیش - تخفیف تفریحات کیش - اجاره سوئیت ارزان

ارائه ی انواع تور کیش - تفریحات کیش

ارائه انواع تور کیش - اجاره خودرو در کیش - تخفیف تفریحات کیش - اجاره سوئیت ارزان

  • ۰
  • ۰

در این مقاله هم به دانستنی ها و آنچه که در سفر به کیش میتوانید از آن لذت ببرید می پردازیم . در تور کیش میتوانید از پارک های زیبا این جزیره استفاده کنید. همچنین در این جزیره یک پارک و دنیای بازی برای کودکان وجود دارد که آنها نیز بتوانند از سفر به این جزیره لذت ببرند.در این مقاله به معرفی پارک ها و فضای بازی کودکان و آنچه که در این باره باید بدانید برای شما عزیزان مطالبی گردآوری کرده ایم. خوب است قبل از سفر به کیش آن را مطالعه کنید.

پارک های جزیره کیش

دانستنی هایی جزیره کیش

مجتمع تفریحی درخت سبز

آبهای سطحی عمدتا به دره جنگلی پرتغالی، در شمال جزیره جریان می یابند که اطراف آن پوشیده شده با درختان کوارک قدیمی است. در این منطقه یک مجموعه با شکوه به نام درخت سبز وجود دارد. ظاهر سرسبز این منطقه، مناطق جنگلی شمال ایران را به یاد ما می آورد.

جنگل

جنگل مصنوعی کیش، که در سال ۱۹۹۲ در منطقه ای به وسعت شش هکتار ایجاد شده است، در شمال شرق این جزیره قرار دارد. جنگل به طور عمده پوشیده شده با اقاقیا، اکالیپتوس، آلبیزیا، عناب، لوتوس، کوارک، تاماریز، نخل و تامارند مصری است.

روستای باغو

دانستنی هایی جزیره کیش

باغو یکی از قدیمی ترین روستاهای کیش واقع در جنوب غربی این جزیره است. این روستا، که ساکنین آن انگشت شمار است، دارای یکی از حاصلخیزترین زمین های منطقه است.

پارک دانشوران

دانستنی هایی جزیره کیش

دانشوران (دانشمندان) یکی از بزرگترین و قابل دسترس ترین پارک های کیش است. پارک در سال ۱۹۹۷ در کنار بازار پردیس تاسیس شد که مجسمه های ۱۵ دانشمند علمی معاصر ایران را نمایش می دهد.

پارک Gazelles (آهوان)

دانستنی هایی جزیره کیش

پارک آهوان با مساحت دو هکتار، در پایین خیابان فردوسی از دیدنی های کیش می باشد و زیستگاه گونه های مختلف حیوانات مختلف مانند شیر، گوزن، روباه، شغال، میمون، گوزن، طاووس، طوطی و عقاب طلایی است. امکانات متعدد سرگرمی برای کودکان نیز وجود دارد.

پارک فدک

این پارک با مجموعه ای از درختان بومی و غیر بومی در کنار جاده دنیا، یکی از زیباترین پارک های جزیره است، غرفه های چوبی، نرده های چوبی و طراحی بیرونی زیبای آن برای گردشگران بسیار جالب و دیدنی می باشد.

پارک کودک

پارک کودک یکی از قدیمی ترین تفرجگاه های این جزیره است که در نزدیکی بندر باشکوه واقع شده است. در پارک یک مسیر برای تردد خودروهای اسباب بازی وجود دارد.

باغ ریحان

در کنار باغ دنیای ریحان واقع شده است که دارای یک باغ پر از درختان انبه وارداتی است.

بیشه نخل

دانستنی هایی جزیره کیش

کشت خرما در کیش دارای سابقه طولانی است. بیشتر گردشگران جزیره در چند قرن گذشته به درخت های نخل در کیش اشاره کرده اند. با این حال، طی چند دهه گذشته، چندین بیشه نخل خراب شده یا از بین رفته است.

در حال حاضر، باغ بهشت، در غرب منطقه صفین، دارای یکی از زیباترین بیشه های نخل در کیش است.

امکانات ویژه کودک در جزیره کیش

کودکان و نوجوانان همچنین می توانند خاطرات شیرینی را در کیش تجربه کنند. تعدادی از امکانات ویژه کودکان و نوجوانان عبارتند از: پارک بازی، اتومبیل سواری، قطار تفریحی که بازار ونوس را دور می زند.

دوچرخه سواری، زمین تنیس (در مجتمع ورزشی کیش)، آکواریوم، پارک Gazelles، مجموعه های شنا در ساحل ، حورهات و باشگاه سوارکاری.

دانستنی هایی جزیره کیش

مسیر اتومبیل های برقی

این مسیرها مجهز به علائم ترافیکی در کنار مسیر هستند و کودکان می توانند اوقات خوشی را در این مسیر داشته باشند. پس از دریافت دستورالعمل های کوتاه در مورد نحوه رانندگی، کودکان می توانند در یک مسیر استاندارد که در امتداد بندر کشیده شده است، رانندگی کنند.

دنیای بازی

دنیای بازی در ساختمان های نزدیک هتل کیش قرار دارد. در آنجا، کودکان می توانند طیف وسیعی از بازی های کامپیوتری جالب را با امکانات پیشرفته بازی کنند. دنیای بازی در نوع خود یک مرکز بازی منحصربفرد در ایران است.

مقالات قبلی ما را بخوانید و در مقاله بعدی نیز همراه ما باشید.

دانستنی هایی جزیره کیش (بخش سوم) )

دانستنی هایی جزیره کیش (بخش دوم) )

دانستنی هایی جزیره کیش (بخش اول) )

منبع

  • ۹۷/۰۵/۱۵
  • نرگس رحیمی

نظرات (۱)

  • گرافیک مستر
  • ممنون .
    دوست داشتید وبلاگ ما رو هم دنبال کنید ، سپاس .

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی