ارائه ی انواع تور کیش - تفریحات کیش

ارائه انواع تور کیش - اجاره خودرو در کیش - تخفیف تفریحات کیش - اجاره سوئیت ارزان

ارائه ی انواع تور کیش - تفریحات کیش

ارائه انواع تور کیش - اجاره خودرو در کیش - تخفیف تفریحات کیش - اجاره سوئیت ارزان

  • ۰
  • ۰

چه تفریحاتی در سفر به جزیره کیش می توانید انجام دهید

خوب من میدانم که شما برای سفر به جزیره کیش به چه چیزی فکر می کنید، می توانید این جزیره را ببینید و از ساحل و مراکز خرید آن دیدن کنید اما این واقعا تمام آن چیزی است که می خواهید؟
به هر حال اگر بخواهید یک سفر هیجان انگیز را تجربه کنید باید به طور جدی بر روی تفریحات و کارهایی که می توانید در جزیره کیش انجام دهید، تمرکز کنید.

کیش جاذبه های گردشگری زیادی دارد که مسافران و گردشگرانی که با تور کیش به این جزیره سفر میکنند می توانند با یک برنامه ریزی دقیق  همه تفریحات و سرگرمی های آن را در سفر خود انجام دهند.
من در زیر لیستی از سرگرمی های جذاب و دیدنی های کیش برایتان گردآوری کرده ام.

دوچرخه سواری
دوچرخه سواری اولین تفریح مورد علاقه من در تمام دوران زندگی است ، من قصد ندارم فقط در مورد خوردن غذا صحبت کنم چون یک انسان تک بعدی نیستم، من به چیزهای دیگری مانند فعالیت های ورزشی نیز علاقه دارم.
به هر حال کیش مکان مناسبی برای دوچرخه سواری است، کل شهر دارای ساختاری است که دوچرخه سواری را حمایت می کند که دقیقا برعکس تهران است.
با وجود اینکه شهر بستر مناسبی را برای دوچرخه سواری فراهم کرده است، اکثر مردم ترجیح می دهند در “جاده های سبز”، که اساسا مسیر ویژه ای است که مخصوص دوچرخه سواری طراحی شده است و سواحل معروف در کیش دوچرخه سواری کنند.
طولانی ترین مسیر که مورد علاقه من است در ساحل “حافظ” واقع شده است، شما می توانید یک دوچرخه را با قیمتی کمتر از ۱۳۵۰۰تومان در ساعت اجاره کنید و با آن به هر جا که می خواهید بروید، من تا انتهای جاده سبز نتوانستم دوچرخه سواری کنم، اگر بخواهم صادق باشم، گرسنه شدم.

 تفریحاتی که در جزیره کیش باید انجام دهید

(جاده سبز)

شما همچنین می توانید دوچرخه را بیرون بیاورید و آن را در جاده های اصلی سوار شوید، اما این کاری خطرناک است و همچنین جاده سبز دارای چشم انداز زیبایی از اقیانوس و ساحل است.

شما همچنین می توانید کرایه دوچرخه خود را به یک روز کامل افزایش دهید و از تخفیف خوبی برخوردار شوید. همچنین برخی از کیوسک های کرایه دوچرخه، موتورسیکلت هایی نیز اجاره می دهند، موتورهایی که شارژ می شوند.

من موتورهای شارژی را امتحان کردم خیلی هیجان انگیز بود و با سختی هایی نیز روبرو شدم، چرا که خیلی سریع و پر شتاب بود. به هر حال اگر علاقه به ورزش کردن ندارید، فعالیت های دیگری هستند که می توانید در آن شرکت داشته باشید.

فعالیت ها و ورزش های آبی

من واقعا نمی دانستم که این تفریحات ها را چگونه نامگذاری کنم، می توانیم آنها را تحت عنوان “ورزش های آبی” معرفی کنیم؛ من نمی خواهم که شما بدون انجام فعالیت های ورزشی این جزیره را ترک کنید.

به هر حال، سواحل معروفی مانند حافظیه “Hafeziye” یا نیلوفر “Niloufar” بهترین هستند. این فعالیت های آبی همیشه در آنجا وجود دارند و تقریبا همیشه شلوغ می باشند، من این مکان ها را به عنوان مکان خوبی برای دیدار با دیگران معرفی می کنم.

فعالیت هایی مانند موج سواری بسیار هیجان انگیز هستند، من واقعا می خواستم این کار را انجام دهم، اما آنها به من گفتند که هوا به شدت بادی است و ممکن است کمی ناخوشایند و خطرناک باشد. شما میتوانید با یک هزینه کم این فعالیت آبی را انجام دهید.

 اگر بخواهید یک سفر هیجان انگیز را تجربه کنید باید به طورجدی بر روی تفریحاتی که می توانید در جزیره کیش انجام دهید، تمرکز کنید

(غواصی در کیش)

از جذاب ترین تفریحات کیش برای تمامی گردشگران غواصی در کیش است که در تمام فصول سال امکان پذیر می باشد. ۱۰۰،۰۰۰ تومان برای حدود ۲۰ دقیقه، هزینه در بر خواهد داشت

مراکز آموزشی غواصی متعددی در جزیره باعث شده که بسیاری از علاقمندان به این ورزش آبی برای یادگیری به این مراکز آموزشی مراجعه کنند.

(جت اسکی در کیش)

۷۰،۰۰۰ تومان برای ۱۵ دقیقه ، بنابراین ارزشش را دارد که امتحان کنید. جت اسکی سواری مانند هر مکان دیگری شگفت انگیز است و آدرنالینی که ترشح می شود واقعا قابل مقایسه به هیچ فعالیت های دیگری نیست.

من کاملا جت اسکی سواری در کیش را دوست دارم، این فعالیت همچنین ارزان تر از جزایر دیگر مانند Bali در اندونزی و یا حتی جزایر در مالزی است.

 اگر بخواهید یک سفر هیجان انگیز را تجربه کنید باید به طورجدی بر روی تفریحاتی که می توانید در جزیره کیش انجام دهید، تمرکز کنید

موج سواری

برای موج سواری حدود ۱۰۰ هزار تومان، هزینه است. کمی گران است اما این فعالیت حتی سرگرم کننده تر از جت اسکی سواری است، احساس معلق بودن در هوا، نسیم گرم بر روی صورت شما، آسمان آبی و آب های آبی در زیر پای شما، این واقعا یک تجربه عالی است.

قایق موتوری

فکر میکنم حدود ۳۵ هزار تومان به ازای هر نفر،هزینه قایق سواری بود. اگر شما به صورت گروهی بخواهید از قایق استفاده کنید، مطمئنا می توانید درخواست تخفیف کنید، فقط به یاد داشته باشید که این قیمت ها ثابت نیستند و ممکن است در فصول پربازدید تغییر کنند،
بنابراین میتوانید از تخفیف تفریحات کیش استفاده کنید.

قایق موتوری همیشه سرگرم کننده است، به خصوص اگر شما با دوستان خود هستید.

قایق با کف شیشه ای

حدود ۲۰ هزار تومان برای هر نفر به مدت ۲۰ دقیقه، می باشد. این فعالیت زمانی که من بچه بودم بسیار سرگرم کننده بود. بر روی قایق قرار می گیرید، به سمت دریا می روید و تمام موجودات دریای زیبا را مشاهده می کنید که فقط به فکر زندگی خود در زیر آب هستند.

بسیاری از تفریحات دیگر آبی وجود دارند که من به همه آنها در اینجا نمی توانم با جزئیات بپردازم. این ها معروف ترین و سرگرم کننده ترین ها هستند.

  • ۹۷/۰۴/۱۴
  • نرگس رحیمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی