ارائه ی انواع تور کیش - تفریحات کیش

ارائه انواع تور کیش - اجاره خودرو در کیش - تخفیف تفریحات کیش - اجاره سوئیت ارزان

ارائه ی انواع تور کیش - تفریحات کیش

ارائه انواع تور کیش - اجاره خودرو در کیش - تخفیف تفریحات کیش - اجاره سوئیت ارزان

  • ۰
  • ۰

سرگرمی و امکانات ورزشی جزیره کیش

در ادامه مقالات قبلی در این مقاله به معرفی سرگرمی و امکانات تفریحی و ورزشی جزیره کیش می پردازیم. شما می توانید با خواندن این مقاله قبل از سفر به این جزیره اطلاعات و دانستنی های بیشتری در زمینه امکانات تفریحی ورزشی جزیره کسب کنید.

مجتمع ورزشی کیش

چندین امکانات ورزشی در کیش وجود دارد. یکی از بهترین امکانات ورزشی موجود در منطقه مجموعه ورزشی کیش است که شامل موارد زیر می باشد:

  • شش زمین تنیس: دو زمین برای بانوان، دو زمین برای کودکان و دو زمین برای آقایان
  • زمین فوتبال با گنجایش ۱۰،۰۰۰ صندلی
  • استخر شنای روباز
  • باشگاه چند منظوره (والیبال، بسکتبال، هندبال، تنیس …)

دانستنی هایی جزیره کیش

باشگاه سوارکاری

سوارکاری باعث تقویت ذهن و ایجاد آرامش درونی می شود. باشگاه سوارکاری کیش در سال ۱۹۹۳ در شمال جزیره نزدیک دهکده المپیک برای بازی های بین المللی خلیج فارس تاسیس شد. این باشگاه سوارکاری برای بسیاری از علاقمندان و گردشگرانی که با تور کیش به این جزیره سفر می کنند

زمین های ورزشی در سراسر جزیره کیش

انواع زمین های ورزشی، ورزشگاه ها و استادیوم ها در سراسر جزیره وجود دارند.

مسیر دوچرخه سواری

کیش یکی از طولانی ترین مسیرهای دوچرخه سواری ایران را دارا می باشد. مسیر دوچرخه سواری ۷۵ کیلومتری در امتداد جاده دنیا در ساحل واقع شده است. بعضی از ایستگاه های خصوصی، حتی دوچرخه هایی را به دوچرخه سواران کرایه می دهند. این ایستگاه ها در سراسر جزیره، از بندر تا بازار مرجان پراکنده شده اند.

مطالعه کنید! دانستنی هایی جزیره کیش (بخش دوم)

باشگاه ورزش های آبی

دانستنی هایی جزیره کیش

باشگاه ورزش های آبی یکی از دیدنی های کیش در شمال شرقی جزیره در نزدیکی هتل شایان قرار دارد.

این مرکز طیف گسترده ای از امکانات مانند قایق شیشه ای، قایق های سریع، قایق های پدالی، قایق های روئینگ، اسکی روی آب، ماهیگیری و تجهیزات غواصی را ارائه می دهد.

سفر به خلیج فارس با قایق شیشه ای یک راه مناسب برای تماشای دنیای زیر آب است. گردشگران همچنین می توانند از امکانات غواصی استفاده کنند و طبیعت زیر آب را دقیق تر تماشا کنند.

مجتمع های ساحلی

بر خلاف سایر سواحل منطقه، سواحل کیش با مرجان ها پوشیده شده اند، که مانند یک مروارید در زیر نور خورشید درخشان است. آبهای ساحلی کیش شفاف هستند و به راحتی می توانید چند متر زیر عمق آب را مشاهده کنید. کلبه های ساحلی نیز محل مناسبی برای اقامت موقت مسافران هستند.

به دلیل آب و هوای خوب آن، تقریبا در تمام روزهای سال به احتمال زیاد می توانید در سواحل کیش شنا کنید.

امکانات برای بانوان

امکانات شنا “ویژه بانوان ” در سواحل شمالی در مقابل شرکت ارتباطات واقع شده است. این مجتمع ۱۵ هزار متر مربع مساحت دارد که شامل دوش آب شیرین، سایه بان، نور کافی و یک باشگاه بدنسازی تحت نظر مربیان با تجربه است.

امکانات برای آقایان

آقایان تقریبا در تمام قسمتهای ساحل اجازه شنا کردن دارند. اما آنهایی که تمایل به رفتن به باشگاه ورزش های آبی دارند، عمدتا به دلیل امکانات مدرن آن است. مجموعه ویژه آقایان، در شمال شرقی جزیره، از طریق وسایل حمل و نقل عمومی یا وسایل نقلیه شخصی به راحتی قابل دسترسی است.

مطالعه کنید! درباره جزیره کیش چه می دانید

دانستنی هایی جزیره کیش

باشگاه ورزشی کرانه

باشگاه کرانه در غرب بندر و جزیره واقع شده است. باشگاه دارای استخرهای سرپوشیده و فضای باز، سونا بخار و خشک، جکوزی، استخر آب گرم و باشگاه بدنسازی است. این مجموعه ورزشی در نزدیکی ساحل قرار دارد و چشم اندازهای زیبایی از خلیج فارس را ارائه می دهد.

دانستنی هایی جزیره کیش

پرواز گلایدر

پرواز، آرزوی طولانی مدت انسان است. در کیش همه افراد فرصت پرواز با گلایدر (هواپیمای بدون موتور) و یا روی هواپیماهای بدون سرنشین را دارند.

  • ۹۷/۰۵/۲۲
  • نرگس رحیمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی